Як зареєструватися на порталі Е-послуг Пенсійного фонду? (Покрокова інструкція)

  • 40057

За довідками від Пенсійного фонду більше не треба стояти в черзі. Міф? Ні, реальність. Завдяки веб-порталу електронних послуг довідки з ПФУ можна отримувати через інтернет. 

 

Веб-портал надає електронні послуги громадянам України з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Тобто вашу персональну інформацію можете переглядати тільки ви. Щоб зареєструватися на сайті є два способи. 

Реєстрація за заявою

Для цього необхідно особисто відвідати Управління Пенсійного фонду, при цьому ви можете зробити це не за місцем проживання. Там треба написати заяву. Після обробки заяви в цьому Управлінні вам видають реєстраційний код для входу на веб-портал. 

Його потрібно ввести у відповідному полі (див. фото).

Далі заповніть реєстраційну форму. Після реєстрації на електронну адресу надійде лист для підтвердження реєстрації. 

Реєстрація за електронним ключем

Цей варіант не передбачає візиту до ПФУ, все можна зробити онлайн. На сайті ПФУ натискаєте “Вхід”, і обираєте спосіб “За ЕЦП”.

Нижче потрібно буде обрати Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК). Перелік буде доступний, якщо натиснути на поле для вводу. 

Якщо ви ще не маєте електронного цифрового підпису від одного з цих центрів, необхідно звернутися у будь-яку установу з переліку і отримати його. Серед пропозицій є ПриватБанк, МВС України, НБУ, Державна казначейська служба та інші. В ці установи потрібно звернутися з паспортом та ідентифікаційним кодом для отримання підпису.

Для довідки:

Цифровий підпис — це файл, який потрібно буде завантажити з носія на веб-портал.

Якщо у вас електронне пенсійне посвідчення, то електронний цифровий підпис вже на ньому є і не треба нічого оформлювати.

Реєструватися на веб-порталі потрібно тільки один раз. Далі ви входите в обліковий запис за логіном і паролем. З міркувань безпеки не розголошуйте нікому ці дані.

У чому користь веб-порталу?

Через веб-портал Пенсійного фонду України можна постійно контролювати дані, що впливають на отримання пенсії (зокрема страховий стаж). Зокрема, через інтернет можна дізнатися відомості:

  • про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески, починаючи з 2000 року;
  • про нарахування до пенсії;

Крім того, в кілька кліків можна сформувати запит на видачу довідки, подати скаргу або записатися на прийом до фахівців.

Діджиталізацією займається не лише влада, але й різні благодійні організації. Наразі вже можна користуватись онлайн-сервісами та мобільними додатками за такими напрямами: